חדש בבלוג

הקשר בין פינק פלויד וחומוס

אז מה באמת הקשר בין ממרח החומוס לבין להקת הפרוגרסיב הבריטית? יש קשר ונציג אותו מייד, אבל חשוב יותר להבין את המסר העמוק יותר של הפוסט הזה: הכל קשור לחומוס. 

רוג'ר ווטרס, הכותב והסולן האגדי של להקת פינק פלויד, הגיע להופעה בישראל ביוני 2006, כחלק ממסע הופעות ברחבי אירופה.

חומוס ופינק פלויד

חומוס ופינק פלויד. יש קשר?

ההופעה תוכננה להתקיים בפארק הירקון, ובסופו של דבר הועברה לאתר למרגלות מנזר לטרון. הסיבה, המוצהרת לפחות, הייתה רצונו של ווטרס להופיע במקום שידגיש יותר את השאיפה לדו-קיום ולשלום במזרח התיכון (במהלך ההופעה הוא גם טרח להביע את התנגדותו להקמת גדר ההפרדה).

האתר שבו ווטרס הופיע ואליו הגיע הקהל בן למעלה מ-50 אלף איש, היה שטח בן כ-400 דונם עליו לפי הדיווחים בעיתונות שכן קודם שדה חומוס גדול  (על-פי טענה מסוימת גידלו על השטח לא רק חומוס אלא גם חיטה וחמניות).

כך, באופן אירוני, המחווה של רוג'ר ווטרס לא השפיעה יותר מדי על המצב הפוליטי אבל הייתה כרוכה בהשמדת  רבבות שיחי חימצה רכים.

זהו סיפור שלא סופר עד היום בבלוג החומוס, שעלה לאוויר חודשיים מאוחר יותר, באמצע עונת קטיף החימצה של 2006. אז למה לספר אותו עכשיו? בין השאר, כדי להוכיח את העיקרון שאפשר לחבר בין חומוס לבין כל דבר (בדומה לחתולים ועוד דברים שמתחילים בח', כנראה).

למעשה, גילינו את הסיפור הזה רק בדיעבד בחיפוש גוגל אחר פינק פלויד וחומוס, במטרה לראות האם ומתי נוצר הקשר שהיה ברור לנו שקיים.

3 תגובות על הקשר בין פינק פלויד וחומוס

  1. עמיש ש. חם
    21 באפריל 2013 ב-18:56 //

    תודה לאל שרוג'ר ווטרס מחובר לחומוס מהצד הרע של הסיפור, כהרגלו. הוא איש רע ובלתי תרבותי ומהיום אני עוד יותר בעד החומוס.

  2. אני לא בטוח בכלל שמגדלים חיטה בארץ. תנאי האקלים המזרח תיכוניים לא ממש מתאימים לגידול חיטה, היא דורשת עונת גשם ארוכה מאוד, של כ-5 חודשים

  3. עמוס, אתה צוחק?

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*