חדש בבלוג

זה אמיתי: מדפסת חומוס בתלת-מימד

עוד לא החלטנו אם אנחנו יותר מזועזעים או יותר נרגשים מהסרטון הזה. כלומר, אם מדפסת שמדפיסה חומוס בתלת-מימד זה יותר חילול קודש או יותר הדבר הכי מגניב שראינו בזמן האחרון.

כבר כמה זמן שטכנולוגיית ההדפסה בתלת-מימד פולשת לתחום האוכל. אתם יכולים להיות בטוחים שזה רק עניין של זמן עד שתוכלו להדפיס פיתות טריות עם החומוס או בקלאוות בסיום הארוחה.

נכון, עוד חזון למועד, אבל נראה שעוד נקודת ציון נחצתה: מישהו (3DigitalCooks) בנה מדפסת תלת-מימד שמדפיסה בחומוס. כלומר, מפסלת במרחב מבנים תלת-מימדיים שעשויים מממרח חומוס (כפי שאפשר לראות בסרטון שבתחתית הפוסט).

מה שתראו בסרטון הוא בעצם יישום אפשרי אחד של מדפסת תלת-מימד מדגם Pinya2, שיודעת להזליף ממרחים (לא מזמן אותם אנשים הדגימו כיצד ניתן להדפיס בה תוך שימוש ברסק בננות).

מתכון החומוס שבו הממציאים השתמשו, כלל שמן זית, מעט מאד טחינה ואפס לימון, כך שלא מדובר בהישג גדול מבחינה קולינרית (ולא דיברנו על החומוס בצבעים). בכל אופן, לראות את מדפסת החומוס בפעולה כנראה ישאיר גם אתכם פעורי פה.

לסיפור המלא ב-3DPrint.com
ותודה מיוחדת לג'ניה ששיתפה

4 תגובות על זה אמיתי: מדפסת חומוס בתלת-מימד

  1. וואו. פשוט ווואו.

  2. זה מגיע עם בצל, רטבים ופלפל?…

  3. גדול. האמת לא חשבתי על אפליקציות של מדפסות תלת מימדיות לאוכל… (למרות שספציפית לחומוס, זה מאוד לא מגרה, אם זה יעמוד ככה עוד 5 דקות זה יתיבש ויהיה מגעיל, אני מעדיפה את החומוס שלי פחות מעוצב ויותר טעים)

  4. לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*