חדש בבלוג

מתכון מפיל: חומוס עם שמן קנאביס

כן גבירותיי ורבותיי, מדובר במתכון לחומוס בתוספת שמן פרחי קנאביס. הייתכן כי זהו מפגש היסטורי בין שני הטרנדים שכבשו את אמריקה (וישראל)? מוקדם לקבוע.

הקוראת אנדריאה הסבה את תשומת לבנו למתכון הזה שפורסם באתר Leafy המוקדש לקנאביס רפואי ורקריאישיונלי. מדובר במתכון לחומוס בתוספת קנאביס, שילוב שאנחנו מתארים לעצמנו שלא מעט אנשים בארץ ובעולם כבר ניסו – פשוט לא באותה צלחת.

חומוס עם קנאביס

חומוס עם קנאביס. מתכון מקורי ומפתיע, אבל קשה לנו להאמין שזה יהיה טעים.

תכל'ס, הרעיון הוא להכין חומוס כרגיל (משהו שהכותבת כנראה לא הכי מוצלחת בו) ולהוסיף לו מעט שמן קנולה עם מיצוי של קנאביס.

העיכול הממושך של החומוס אמור להבטיח השפעה מתמשכת, ששונה מהאפקט של עישון (שהוא השיטה המקובלת יותר לצריכת גראס וחשיש, תוצרי הקנאביס הנפוצים).

אגב, ישנם בימינו זנים של קנאביס שעשירים ב-CBD ואין בהם THC, כלומר הם מציעים את כל התועלות הבריאותיות הרבות של המריחואנה ללא ההשפעה הפסיכואקטיבית. זה חשוב במיוחד אם יש לכם בני משפחה מבוגרים שחוששים מה"סוטול" ויעדיפו אפשרות כזו.

ואם לחזור לחומוס-קנאביס – בסך-הכל רעיון נחמד, אם כי לא ממש פרקטי למי שאין להם אישור לקנאביס רפואי.

מה גם שלדעתנו הצנועה הוספת שמן קנאביס לחומוס תהרוס את טעמו – מדובר במאכל עדין מדי מכדי להוסיף לו שמן ארומטי, לא משנה מאיזה סוג. נראה הגיוני יותר להוסיף שמן קנאביס לבקלאוות, חלבה, או לפחות למסבחה עתירת חריפות. והנה לכם רעיון לסטארט-אפ שמתאים למדינת קולורדו, וושינגטון וקליפורניה בארה"ב.

1 תגובה על מתכון מפיל: חומוס עם שמן קנאביס

  1. למה פשוט לא להוסיף שמן המפ במקום שמן זית ? חוקי ולמיטב ידיעתי בריא

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*