חדש בבלוג

חומוס הייטק: בהדונס רמת החייל

א', שהוא גם חנון וגם גיק אבל בצורה חיובית. אני מחבב אותו באופן כללי, ובאופן ספציפי אוהב לאכול איתו חומוס – בין השאר כי הוא אף פעם לא גומר מהצלחת, ואני "נאלץ" לעזור לו. ובכל זאת, חומוס ברמת החייל?! אז זהו, שכן.

בהדונס החומוס והפול

כתובת: ברזל 34, רמת החייל תל-אביב
טלפון: 03-6441000

4 גרגרים

בהדונס רמת החייל

בשבילי, רחוב הברזל תמיד יהיה הרחוב של המועדון האגדי רוקסן, פיסת נוסטלגיה אבודה מימי נעוריי. אבל היום רחוב המוסכים לשעבר הוא חלק מאזור תעשייה עבר-הירקון, וכמו רוב הרחובות שמסביב הוא רצוף בנייני זכוכית ופלדה, ביניהם מתרוצצים עובדי הייטק ושליחי טייק-אווי.

המון מסעדות יש ברחוב הברזל – ארקפה, אליגטור, אוונגרד, ג'ויה וג'ירף, לחם ארז ושגב, פפגאיו ופסטה מיה, ועוד אי אלו גריליות, שיפודיות, סושיות ומקדונלדס (איכס). וחומוס? ובכן, בקצה הרחוב, בפסאז' שבין שגב אקספרס ללחם ארז, יש גם זכיין של בהדונס.

לא הייתי חושב להתקרב אילולא הניסיון המוצלח עם בהדונס דיזינגוף. גם כך, חששתי לא מעט. ראשית, רמת החייל היא באמת לא מהמקומות שאתה מצפה בהם לחומוס טוב. שנית, המקום נראה מצויין – נקי, אסתטי ומרווח – אבל לא ממש מפוצץ מאנשים. שלישית, הם מוכרים גם מנות אחרות – תבשילים ובשרים – מה שעשוי היה לרמז שהחומוס לא זוכה לפופולריות גדולה. ובכלל, ממתי יש מסבחה ומשולשת בבהדונס?

 

משולשת? אצל בהדונס?!

ובכן, המשולשת שלקחתי הייתה פשוט מצויינת. מנה גדולה, מתובלת במדוייק, טעימה ולא כבדה מדי. החומוס הזכיר מאד את זה של בהדונס המקורי, המסבחה הייתה רכה ומתמוססת והפול היה שחום ועסיסי. גם הסחוג שליד היה לא רע בכלל. החמוצים היו סבירים. הקולה הייתה קולה.

יש במקום גם קפה וקינוחים, שלא ניסיתי – אולי כי אני רגיל שחומוס של בהדונס בא בלי תוספות. בכל אופן, בהתחשב בשממת החומוס היחסית שמסביב סניף בהדונס של רחוב הברזל הוא באמת הפתעה לטובה. אם אתם מגיעים לסביבה אפשר ואף רצוי להיכנס.

14 תגובות על חומוס הייטק: בהדונס רמת החייל

  1. Abbu Rani Fan Club Band
    18 ביוני 2008 ב-18:30 //

    הייתי אוכל שם קבוע כשעבדתי בסביבה, דווקא זוכר את המקום כמקום עמוס – במיוחד בין 12:00 ל-15:00. הייתי בא ב-11:00 כדי לקבל את המנה הראשונה שיוצאת מהמטחנה… שהיא כמובן טעימה לאין שיעור ממה שתקבל בשעת עומס (אבל אין טענות)

    החומוס סביר פלוס, מנה קצת קטנה לטעמי, השירות סבבה (אחרי שני ביקורים כבר זכרו בדיוק איך אני אוהב את החומוס שלי – וזה אפילו לא היה אותו המלצר!).

  2. סוף סוף חומוסיה ליד העבודה! אני אנסה אותה השבוע.

  3. גם אני עבדתי שם עד לא מזמן, ונהגתי לאכול שם באופן קבוע, לפחות פעם בשבוע. המסבחה שלהם מצויינת. חלקה, עשירה, מתובלת במידה, נמסה בפה. גם החומוס-פול מעולה. אין עוד חומוסייה ברמה כזו ברדיוס של קילומטרים רבים.

    עצה למי שאוכל ארוחה עסקית: העסקית כוללת צלוחית סלט וצלוחית מטוגנים (כדורי פלאפל וצ'יפס). בקשו מהמלצר לוותר על המטוגנים ובמקום זה קחו שתי צלוחיות סלט. הסלט מתובל בלימון וממש טעים, משלים באופן מושלם את המסבחה/חומוס/פול, וכמובן הרבה יותר בריא.

  4. לא לוותר בחורף על מנת מרק קובה שמגיעה עם מנות חומוס גרגירים וטוגנים קטנות ליד.
    הטעם ביתי ומחמם – רק לשריין שעה מנוחה אח"כ.

  5. ניסיתי להתקשר למספר שציינת, אבל מסתבר שזה הטלפון של בלאק. יש למישהו את המספר הנכון?

  6. החלטנו לגוון היום במשרד, חיפוש בגוגל העלה את מספר הטלפון הנכון, אבל מה? מסתבר שהם לא עושים משלוחים.
    ביקשתי שיכינו לי 5 מנות, עשר דקות לאחר מכן הגעתי לסניף ואספתי אותן.

    לסיכום: 21 שקל לחומוס פול סבבה לגמרי בגודל סביר.

  7. חומוס מעולה, טעים מאוד. ולא פחות חשוב – כשר.
    חוץ מזה יש מרק קובה מצוין, שניצל מצוין (ממש קריספי).
    אני אוכל שם כל יום. ממליץ מאוד על מנת חומוס גרגירים עם הכל, לא להתפתות לעסקית אם לוקחים רק חומוס.

  8. חביב מאד. אבל המנה קטנה למדי.

  9. אכלתי אצל בהדונס חומוס אחלה באמת חומוס טעים מומלץ מאוד
    במחיר זול

  10. מעולה!
    חומוס ממש טעים, שירות מצוין
    מנה מעט קטנה, אבל שווה בהחלט

  11. איזה יופי של טריק: מחייגים למספר הטלפון שמופיע בכתבה – ומקבלים את מסעדת "בלק".

  12. אני עובד קרוב בהרץ אני תמיד אוכל שם חומוס שאין דברים כאלה והכי עיקר שם ירון בעל המסעדה בן אדם מפנק אוהבים אותך אחי תמשיך להיות חזקקקק

  13. אין לי מושג מאיפה כל התגובות האלו… אולי הם בכלל תגובות פיקטיביות ..
    היום אכלתי שם ויצאתי עם טעם לוואי . לא מומלץ

  14. אייל, אנחנו מאד משתדלים שלא יהיו פה תגובות פיקטיביות ומסננים כמיטב יכולתנו. מצטערים שלא נהנית במקום – כשאנחנו ביקרנו בו היה טעים.

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*