חדש בבלוג

חומוס גאנגם סטייל

אם אתם מסוגלים לשמוע את הלהיט הקוריאני רק עוד פעם אחת וזהו, אנחנו ממליצים לעשות את זה תוך כדי צפייה בסרטון השני שמאומבד בפוסט הזה. הראשון קשור לחומוס.

הלהיט "Gangnam Style" של PSY הקוריאני שוחרר כסינגל ב-15 ליולי השנה. בגירסת היוטיוב צפו, נכון לכתיבת שורות אלה, יותר מ-680 מיליון איש, מה שהופך אותו לסרטון השני הכי נצפה ביוטיוב מעולם.

במקביל לתהילה חובקת עולם, כולל שבירת כמה שיאי גינס והתבטאות שמיוחסת למזכ"ל האום באן קאי-מון לפיה מדובר ב"בשורה של שלום לעולם", הוא זכה לאינספור חיקויים ופארודיות בשלושת החודשים האחרונים.

גנגאם חומוס סטייל"חומוס סטייל" הוא רק אחד מכמה אלפי סרטוני גנגאם סטייל שעלו ליוטיוב בחודשיים האחרונים והוא לא מהטובים שבהם אם להתנסח בעדינות.

אמנם יש בו משפטים מרנינים כמו "הולך ברחובות, מחפש חומוסיות" אבל גם משפטים מטרידים כמו זה שבא אחריו: "הולך ברחובות, מגרד לו בפיטמות" (החיריק במקור).

אם יש לכם ילדים קטנים אז אותם יש דווקא סיכוי שהוא ישעשע. מצד שני, תצטרכו להסביר להם מהו "נושך כריות" ומדוע חזי חזיזה משחק לעצמו בפטמות, שזה מחיר קצת גבוה לטעמנו.

בקיצור: יש בו חומוס לכן אימבדנו כאן את "חומוס סטייל". בכל אופן, כדי שגם נהנה (לפחות הגברים שבינינו) תמצאו מתחתיו אימבוד של סרטון שלדעתנו הוא קצת מוצלח יותר: להקת הרקדניות הקוריאניות Waveya מבצעות את הגירסה שלהן לריקוד, לצלילי גאנגם סטייל המקורי.

מומלץ בחום רב לכל מי שאיננו נושך כריות (ולנושכי הכריות: אנחנו אוהבים אותכם הרבה הרבה, אם כי אולי לא בדיוק בצורה שהייתם רוצים).

4 תגובות על חומוס גאנגם סטייל

  1. Abbu Rani Fan Club Band
    10 בנובמבר 2012 ב-23:52 //

    כולל את השורה האלמותית: היי, סקסי סעיד

    חוץ מזה, מפגר למדי

  2. אני עוקב אחר הבלוג באדיקות זה כשנה, אפשר לומר. התרשמתי לטובה מאיכות הכתיבה, מהעדינות ומהגישה שנותנת מקום לכולם ושהכל בעצם עניין של טעם.
    הפעם, לטעמי, פוסט מעט וולגרי.
    אבל חוץ מזה, אבו שוקי, אתה עושה עבודת קודש. תודה!
    (ואם כבר מקפידים על העברית, אז: "15 ביולי").

  3. צח חזיזה(חזי חזיזה)
    11 בנובמבר 2012 ב-21:55 //

    פארודיה זו פונה לקהל של נוער, בואו לא נשכח שאנו חיים במציאות שכל מה שמשודר בטלויזיה או מפורסם באינטרנט אינו חינוכי ויכול להזיק לילדים…ואת המושג- "נושך כריות", בשנת 2012 הילדים מלמדים את הוריהם מה זה… בסופו של דבר יוצרי הקליפ אינם רצו לפגוע או להזיק וכוונותיהם היו טובות!

  4. צח – אוהבים אותך, אל תקח ללב.

    איתי – לקחתי לתשומת לבי. תודה על המחמאות.

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*