חדש בבלוג

חדש: חומוסיית טעמי המזרח

חומוס להמונים מציג: חומוסיה יפואית טובה שאתם לא מכירים.
זהו פוסט אורח של כותב חדש, הפעם של דורון האדום (גז). כפי שניתן לנחש מהשם, מערכת חומוס להמונים גייסה את דורון בשעה שהיה עסוק בפעילות פוליטית נמרצת. לא נרחיב אודות אותה פעילות פוליטית, ולא נספר האם המערכת – כולה או חלקה – הייתה מעורבת באותה פעילות (נרמוז רק שלדעתנו, הערבים עושים חומוס מעולה ולכן כדאי לעשות איתם שלום).

אבל עזבו אתכם מפוליטיקה. לדורון יש את הכבוד לא רק להיות הכותב האורח השלישי בחומוס להמונים, אלא לחשוף בפניכם חומוסיה טובה שרובכם כנראה לא מכירים.

למרות שאנחנו, במערכת הבלוג, מכירים כמה חומוסיות טובות, בעיקר באזור א'. ולמרות שחברינו הטובים, הנודדים בכווול ארץ ישראל, חושבים שהגיעו לכל פינה, מדן ועד אילת ומכפר תרשיחא ועד אבו גוש ומכירים את החומוסיות הכי טובות בארץ. עדיין – ברור לנו שיש עוד הרבה פינות חמד כאלו, שבהן אפשר לאכול חומוס נהדר.

בקיצור: מכירים חומוסיה טובה שהחמצנו? ספרו ספרו ואל תכחדו מאיתנו דבר!
ספרו לנו על המקום, תנו כתובת ומידע רלוונטי נוסף (טלפון, שעות פתיחה). תכתבו כמה שורות (אנחנו כבר נערוך), שימו במעטפת דואר אלקטרוני ושילחו לנו. ואם יש תמונה אז בכלל תגרמו לנו אושר. הקליקו כאן לעמוד צור קשר

ועכשיו, אחרי שניפחנו את הראש, בואו נדבר קצת חומוס.

***

שדרות ירושלים 113, יפו
פתוח 9:00-21:00

בין חנות הפרחים למספרה שבשד' ירושלים, צצה לה לפני חודשים מספר חומוסיה תמימה למראה. עם שם כמו "טעמי המזרח" (שם זמני. באי המקום מוזמנים להציע שמות יצירתיים…) קשה לצפות לגדולות. ובכל זאת, יש כאן בשורה: מדובר בחומוס משובח באמת. מהסוג שאפשר למצוא כנראה רק ביפו, אפילו עם מכין אותו – כמו במקרה הזה – יהודי.

חומוס אלי. שדרות ירושלים 113.

בעל המקום הוא אלי, איש נחמד עם התמחות רבת שנים בחומוס. הספציאליטה שלו ושל המקום: חומוס פול!

חומוס פול! עם סימן קריאה בה' הידיעה, שנועד להמחיש כי המומחיות אמנם ניכרת. החומוס פול פשוט נהדר.

אגב, לאורך היום הוא מגיש לא רק חומוס אלא גם שיפודים ומגוון תוספות עשויות ביד מיומנת. ובמיוחד עכשיו לכבוד החורף: בכל יום מרק אחר. מי שהתמזל מזלו לגור בשכונה, כמו כותב שורות אלה, לא יכול שלא לשוב אל המקום פעם אחר פעם. לאלו מכם שצריכים להגיע במיוחד: שווה!

3 תגובות על חדש: חומוסיית טעמי המזרח

  1. "הספציאליטה שלו ושל המקום: חומוס פול!"
    והשאלה הנשאלת היא: איך המנה הזאת ביחס לבית הפול האגדי שבבירת הנגב?

  2. נחמד איך אתם מגלים המון חומוסיות אדירות בתל-אביב יפו.
    כשתסיימו לשחק בחומוס תבואו לצפון, לחיפה, לטעום את הדבר האמיתי. 🙂

    דרך אגב, היום הכנתי חומוס בפעם הראשונה ונדבקתי בחיידק. יצא טעים לתפארת, תודה.

  3. איזה כיף לגור מעליו, כל יום אוכל שם מאז שנפתח ומאז כמעט ולא אוכל שום דבר אחר.

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*