חדש בבלוג

מתכון החומוס המצולם של נתנאל

קוראי הבלוג שואלים אותנו לעיתים קרובות מדוע אין גירסה מצולמת למתכון החומוס המפורסם שלנו. קורא אחד, נתנאל, לא חיכה לנו והעלה לרשת גירסה משלו.

במערכת חומוס להמונים, כמקובל בבלוגי חומוס, הזמן תמיד קצר והמלאכה מרובה והפועלים עצלים. אף פעם לא מספיקים לעשות חצי ממה שרצינו.

רק חומוס יביא שלום. מתכון החומוס המצולם של נתנאל.

בכל נקודה בזמן יש לנו רשימה ארוכה של חומוסיות בהן עוד לא אכלנו, מתכונים שעוד לא ניסינו, תובנות מעמיקות שנרשמו ברישול בפנקס וממתינות לשעה של בהירות ומוזה.

וכל הזמן ישנן גם חדשות חומוס, מהארץ ומהעולם, שאי אפשר להתעלם מהן.

כמו שיודע כל קורא ותיק של הבלוג וכמו שמגלים אלפים בכל חודש, יש לנו בבלוג מתכון חומוס מצוין.

מתכון שרבבות משפחות בישראל כבר ניסו ובלי הגזמה – כנראה גם המתכון הכי מועתק באינטרנט הישראלי כיום.

בשש השנים בהן המתכון הזה קיים הוא עודכן פעמים מספר, כדי שיהיה ברור, מדויק וטעים יותר. מה שלא עשינו הוא לצלם את תהליך ההכנה – עוד אחת מהמשימות ב-To-Do.

כמו שקורה לפעמים, היה מי שהרים את הכפפה: נתנאל ברנדל, חומוסאי נמרץ (שלצדו ישנה כנראה גם חומוסאית חרוצה), שטרח וצילם את כל שלבי ההכנה והעלה לרשת.

קבלו אם כן את "רק חומוס יביא שלום": פרויקט מתכון החומוס המצולם של נתנאל, המתבסס על מתכון החומוס שלנו. אמנם לא אומנוצ'י כמו באי אלו בלוגי אוכל שראיתם, אבל עושה את העבודה.

1 תגובה על מתכון החומוס המצולם של נתנאל

  1. בובי המתגעגע
    6 בינואר 2013 ב-13:02 //

    שלום, איני יודע למי לפנות. שנים מציקה לי העובדה שאיני מוצא המשכיות לחומוס, אולי הטוב ביותר שאכלתי בחיי (לטעמי כמובן), טחון גס בעל מרקם מופלא של טעמים. כוונתי לחומוס במסעדת "לבנון" ז"ל , מסעדת פועלים מופלאה, שהיתה ממוקמת בכניסה לשוק הכרמל בצידו הצפון מזרחי ליד תחנת הדלק.
    הוא הוגש בצלחת עמוקה (של מרק) ועד היום כ-40 שנה אחרי לערך, איני יכול לשכוח את טעמו היחודי והיוצא דופן. הייתי הולך קילומטרים ממקום עבודתי על מנת להתענג על צלחת חומוס אחת תמיד (ולפעמים כתוספת…. גם על מנת הריאות המשובחת).
    היש מישהו שמוכן גם להרים את הכפפה וגם לעשותיני המאושר באדם???

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*