חדש בבלוג

חומוס בשוק הכרמל

חומוס הכרמל מציע טעימה מהחומוס של סעיד בלב השוק התל-אביבי. יש מקום לשיפור, אבל אם ממילא אתם מגיעים למקום אז מובטח לכם שתצאו שבעים ומרוצים.

חומוס הכרמל
הכרמל 11 (פינת רמב"ם)
שוק הכרמל, תל-אביב
א-ה' 8-17:00, שישי עד 15:00

אייל תעוז, עד לאחרונה בעל סניף של לחם ארז, פתח לאחרונה את חומוס הכרמל, נווה מדבר ממוזג בלב שוק הכרמל המיוזע. קודם לפתיחת המקום עבר השתלמות של מספר חודשים אצל

13 תגובות על חומוס בשוק הכרמל

  1. יש הרבה חומוסים שמועדפים עליי.

  2. רשמנו לפנינו 🙂
    אגב, מה החומוס המועדף עליך?

  3. מה שנקרא: לא חומוסייה שנגיע אליה במיוחד. בשביל מי שקונה בשוק המיקום נוח.

  4. אכלתי שם השבוע.חומוס סתמי לחלוטין ללא שום טעם שמבקש עןד….דוקא החמוצים היו טובים.החומוס מגיע כשהגרגרים לצידו והם קצת קשים.

  5. אכלתי ואהבתי מאוד. מרגישים את ההשתלמות אצל סעיד ללא ספק. החומוס עדין, וגלילי מאוד….

    לא חומוס שראוי לנסיעה מיוחדת, אבל מי שאוהב את השוק יאהב גם את החומוס

    המלפפון חמוץ הורס!

  6. אכלתי שם כמה פעמים בשבועות האחרונים.
    ס"ה בסדר. לא נרשמה התעלפות.
    המנה עכשיו היא 15 ש"ח ולא 17.
    הבעלים זה אותם בעלים של חומוס בית לחם בפלורנטין. הוא שם בימי שישי כשיש לחץ עקב הפעילות בנחלת בנימין.

    אתה בטוח שיש לו קשר לסעיד?

  7. אני מבסוט.כתבתי על חומוס בית לחם "משעמם וסתמי"
    על חומוס "הכרמל" ציינתי "סתמי"
    כעת אני נוכח שהבעלים זהים….בול פגיעה

  8. אכלתי שם היום. ממש לא הייתי קורא לו סתמי. הוא עדין וטעים. המרקם נהדר ואפילו שלא התעלפתי בטוח שאעצור שם שוב בקניות הבאות שלי בשוק.
    יש חומוסיות עם מוניטין גדול יותר שאני הרבה פחות אוהב.

  9. אני לא יודע כמה ידיים המקום החליף מאז אבל כיום לא רק שהמנה עולה 10 ש"ח בלבד – היא נהדרת.
    זה סוג נורא מיוחד, עדין וקרמי, עם טעם מסויים מאוד, מי שאוהב ירגיש כאילו מת והגיע לגן עדן.

    לא רק זה, שתיה בחמישה שקלים.
    אפשר לשבת ולאכול שעות (למרות שמנה אחת מספיקה).

    הקטע עם החמוצים והחריף ושאר הדברים בתוך החומוס דווקא הפתיע לטובה, במיוחד החריף התימני המהמם.

  10. חומוס הכרמל עברתי בשוק נכנסתי לחומוסיה הזמנתי מסבחה. מדובר בחברה דתיים/ ברסלב לא ראיתי תעודה למי שזה חשוב אבל אולי יש, לא שאלתי. בניגוד לפתח הצר מדובר בחלל גדול מאוד בניגוד לחומוסיה סטנדרטית ,מקום יפה ,בעל פוטנציאל ארכיטקטוני. את התוספות בצל, חריף וכו שמו על המסבחה מה שמקשה קצת לברור את הטעם של המסבחה בנפרד. העלות 10 ש"ח כולל שתי פיתות המנה קצת קטנה. סה"כ חומוסיה טובה מאלה שנכנסים אליהם פעם נוספת כשאתה בסביבה אבל לא מאלה שנוסעים אליהם במיוחד ציון 8 אצלי. מצטרף לפלאפל "מתנה" ברחוב הראשי של הכרמל מנה 7 ש"ח ולבורקס התורכי בכרמל 39 כמקומות ששוה להכנס אליהם בכרמל. מתנה לא בטוח שהוא נמצא כל יום בשוק.הבורקס התורכי מצוין והפלאפל של מתנה מוצלח מאוד אהבתי את התיבול.

  11. טוב, אחרי שאכלתי בכל חומסיות בארץ (מגזים, אבל אכלתי מספר רב פעמים אצל אבו חסן ועוד מקומות מאוד מוכרים בכרם התימנים ובאיזור המרכז בכללי, לטעמי, החומוס הטעים ביותר שיצא לי לאכול איי פכם!! חומוס רך, מרקמו קרמי והוא פשוט נורא קל וקרמי, בנוגע לטעם אני אישית נמסתי, טעם עדין גם כן ולא חזק מה שמעיד על שמירת טבעו של גרעין החומוס ללא תוספת תבלין וירק זר. ממליץ בחום לאניני טעם. (לא פלא שכבר ב2 נגמר לו בכל שישי החומוס…אז בואו בשעות הבוקר בלבד או שאל תבואו! ובהקשר למקום, למי שכתב שהמקום דומה לבחת תמחוי כנראה לא ראה בית תמחוי/או מקוםעם אופי מעולם.. מקום אוטנטי!!! המשרה גם אווירה כזאת על הקירות וכלו למצא פריטים ישנים מאוד הקשורים ליהדות כמו כן, ספר תורה פתוח ותלוי על 1 הקירות לנוי ממש מכניס לאווירה עתיקה, בנוגע לספסלים, אלה ספסלים של פעם עם עץ וצורה ייחודית, המקום יותר מוזאון מאשר בית תמחוי!! מי שלא מבין שלא יבא. גם ככה אין מספיק חומוס לכולם! כבר פעמיים שאני בא לשווא. והביצה החמוצים החריף והבצל משום מה יוצא דופן עם הפיתה והחומוס אין לי הסבר.פשוט הצחקתם אותי עם כל התגובות נטולי הבנה שלכם. הכותב הוא בחור צרפתי המבין והתנסה היטב בשלל סוגי מזון עולמי איכותי ובעל חוש טעם מפותח!

  12. אולי החומוס כשלעצמו ללא ייחוד – אם כי הוא טעים מאוד (ובטח לא "סתמי") – הכח של המנה היא במכלול שכולל את החמוצים הבצל החריף והשמן. קומפלט שאומר "פינוק". אז הוא בטח לא דומה לחומוסיות קלאסיות אבל דווקא בגלל זה הוא מרענן ושווה גיחה

  13. עובר אורח
    23 במאי 2018 ב-14:12 //

    לא ידעתי איפה לשאול אז אני מוסיף את זה פה בשרשור של השוק – שמעתי שיש או היה בעבר חומוס "ינעל העולם" בשוק הכרמל, אבל לא מצאתי יותר מדי איזכורים שלו. תהיתי אם זה משהו שהיה וחלף, או שזה עדיין מסתתר בין הדוכנים.

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*