חדש בבלוג

עדן, תימניה קטנה בהוד-השרון

הוד השרון היא לאו דווקא מקום שהיית מצפה ממנו לחומוס טוב, אבל למושבה הזו יש נטייה להפתיע. מנת החומוס-פול של עדן, למשל, היא הפתעה טובה.

עדן
כתובת: דרך רמתיים 52 הוד השרון
שעות פתיחה: א'-ה' 9:00-20:00, ו' עד כניסת השבת
טלפון: 09-7456747
כשר

4 גרגרים

גילי הוא איש כלבבי. מצד אחד, אם הוא רואה שלט שאומר "אסור ל…" ישר הוא מתחיל "ל…". במיוחד אם השלט אומר "אסור לשחות", שזה בשבילו סימן טוב לקפוץ למים (דוגמא). אבל במה שנוגע לחומוסיות, גילי יודע בדיוק לאיפה להיכנס.

היינו אמורים בכלל לנסוע צפונה, למקום נידח בהרבה, אבל החזאים הבטיחו סופה וזוגתו (המקסימה) של גילי שכבה חולה בבית, אז העדפנו לא להתרחק. במקום זה נסענו לדרך רמתיים.

 

עדן, הוד השרון

האם זה עֶדן או עָדן? כמקובל בהוד השרון, כל התשובות נכונות. כי הוד השרון, למי שלא יודע, היא לא באמת עיר אלא אוסף של מושבות שהתמזגו יחד למישמש לא מובן. יקים עם תימנים והולנדים עם עיראקיים, חקלאים מלידה עם עירוניים מבטן, דתיים וחילונים, חדש עם ישן, פרדסים והייטק, זאב עם כבש. טוב, זאב עם כבש אין שם, אבל בעדן יש חומוס עם כבש.

מסעדת עדן, מקום קטן אבל מרווח, שוכנת במבנה ישן אבל בפנים הכל משופץ ומטופח ונקי מאד. מלבד חומוס יש שם אי אלו תבשילים ומרקים תימניים עם ריח מטמטם (טעמתי ממרק העוף של גילי שהיה נהדר). השלט אומר "לאניני הטעם חומוס של פעם", אז לקחתי קומפלט. לשולחן הגיעה מנה גדולה, נדיבה ומהבילה, מלווה בפיתות אווריריות, סחוג אדום, וצלחת עם חמוצים, פלפלים חריפים ובצל.

החומוס של עדן טעים מאד. אולי טיפה מתובל מדי, אבל זה משהו שמתחילים להרגיש בו רק כששלושת-רבעי המנה כבר בבטן ואז קשה להפסיק. הגרגרים רכים ונימוחים, הביצה חומה וחמימה, הסחוג עוקץ בעדינות – לא מתנפל. הכל מרגיש טרי ומוקפד. קינחנו בתה מתוק עם נענע ובקלאוות משובחות. נו, מה נראה לך – גילי אמר – שהייתי מביא אותך לסתם מקום?

 

חומוס פול בעדן

8 תגובות על עדן, תימניה קטנה בהוד-השרון

  1. חומוס טוב מאוד, מנה מכובדת
    רק קצת יקר

  2. לא מסכים בכלל.

    כבן העיר, הייתי שם לאחרונה, כי הכבוד העירוני מחייב.
    לצערי, החומוס הזה הוא לא חומוס טוב.
    הוא הזכיר לי חומוס קופסא טוב מאוד (עד כמה שזה אפשרי) – חומוס משני. זאת כיוון שיש טעם לוואי מוכר מאוד (אני לא חושב שהוא מלאכותי/לא טבעי) שנשאר לך בסוף של כל ביס. בלי קשר, המחיר אכן כבד אבל המנה עוד יותר (מפוצצת לגמרי).

    אבל, החומוס הקטן הקודם שהיה לנו בעיר נסגר (ח'לילי) ועדן כרגע הם היחידים (יחד עם חומוס פול מגדיאל) שמחזיקים את הכבוד העירוני.

  3. בקרתי שם בעקבות ההמלצה. הרגשתי שאני אוכל טחינה עם איזכור לחומוס. לא מבין מה ההתלהבות מן המקום. אולי מאחר ובאיזור השרון הקרוב אין כמעט חומוסיות נורמליות. מבחינתי ממש אכזבה

  4. אריה – מקווה שזה רק הטעם שלך (ושל החבר שמעליך…). כשאני אכלתי שם היה טוב.

  5. הדר גדול
    28 בפברואר 2010 ב-10:02 //

    אשתי ואני אוכלים שם לעיתים קרובות.
    החומוס כמו שאר המנות פשוט מצויין, טרי, נקי ועם שרות לבבי.
    ממליצים בחום.
    הדר ומתי

  6. שירות מצויין, החומוס עצמו טעים, אומנם זה לא החומוס הכי טוב שאכלתי אבל אם בא לכם חמשוקה… (חומוס שעליו יש שקשוקה) אז זו החומוסיה שאתם חייבים ללכת אליה!!! חולה על המנה הזאת שלהם

  7. אני מאוד נהנה ומחבב את המקום, ולדעתי החומוס מעולה

  8. כדאי לבדוק באחוזה 124 רעננה החומוס של אסי חצילים מטרפים פטריות חבלבל חומוס דווקא מצויין אוכל אתיופי מקורי מרק ירקוצ טעים נדבות ללא מייצרים נסו אני אוהב

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*