חדש בבלוג

"החומוסיות הטובות ביותר בארץ שאתם לא מכירים"

"אני הולך לקחת אותכם עכשיו לסיור של החומוסיות הכי בסט שיש", פותח אבי הזמר את הסרטון "החומוסיות הטובות ביותר בארץ שאתם לא מכירים".

בדרך-כלל אנחנו לא נלהבים להציג בבלוג הזה פרסומות, בטח לא של מותגי חומוס-בקופסא מקומיים. במקרה הספציפי הזה עוד מדובר על "החומוסייה של אבי", שכשהגיע לשוק ב-2013 הוא שווק בתור מוצר שכביכול לא ניתן להבחין בינו לבין חומוס אמיתי של חומוסייה (כצפוי: יומרה ללא כיסוי).

המסר בקמפיין "אבי הזמר" של 2015 הוא סוג של חזרה בתשובה – כמה שנים אחרי סלטי צבר (אסם), גם באחלה (שטראוס) הבינו שהצרכן הישראלי מעדיף מסר פחות יומרני, משהו בסגנון "זה לא טעים כמו חומוס של חומוסייה, אבל הסופר הרבה יותר קרוב אליך הביתה".

אבל לא בגלל זה החלטנו לאמבד את הסרטון. יותר פשוט: הוא קשור לחומוס והוא מצחיק. וגם יש סיפור.

כוכב הסרטון, "אבי הזמר" הוא זמר מזרחי שמסתבר שבשעות הפנאי הוא גם מומחה חומוס ניאו-פלצן, עם רפליקות בסגנון "זה קוראים לו חומוס הכפוף. יש לך טחב, התקרה 80 סנטים, אבל הטעם – אתה בוכה".

כוכב הסרטונים, אבי הזמר, הוא תופעת טבע בפני עצמו. הוא התחיל את דרכו בשמחות משפחתיות ובסרטוני יוטיוב, המשיך לאודישן כושל בכוכב נולד, "התגלה" בכתבה בערוץ 2 ואז חזר לפינה בערוץ 24 ולבסוף קיבל סדרה ב-HOT ("החיים של אבי הזמר"). כל זה, כמעט בלי שאף אחד ירגיש שהוא לא אדם אמיתי אלא פרסונה שמגלם השחקן אבי דנגור.

בסרטון השני (די ארוך אבל לדעתנו שווה את זה), תראו את אבי הזמר באודישן הזוי במיוחד ל"כוכב נולד", שבו הוא כמובן נכשל (כלומר, אבי הזמר נכשל אבל אבי דנגור, השחקן, הצליח בענק). אם אהבתם ואתם רוצים לראות עוד אז אנחנו ממליצים על ההופעה מחגיגות ה-25 לאוזן השלישית. חומרים טובים.

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*